13 Haziran 2012 Çarşamba

TAVUK VE PATATES

filizceyemekler
Bu yemek benim kurtarıcım diyebilirim. Çok pratik ve lezzetli, hepimizin
severek yediği filizce bir tarif....:) Patateslerde tavuk suyuyla piştiği için
ayrı bir lezzetli oluyor....deneyin derim....

Malzemeler ve Yapılışı
1 tabak Tavuk kalça (kemiksiz)
3-4 adet patates
tuz,karabiber,kekik,acı pul biber

evet sadece bu kadar malzeme gerekli...

Tavukları önce yıkıyorum sonra teflon tencereye diziyorum. Patatesleri soyup
elma patates şeklinde dilimleyip onlarıda tavukların yanına diziyorum.
Yüksek ateşte pişmeye bırakıyorum. Kendi suyunu bırakıyor ve suyunu çekene
kadar pişirin. Fazla  karıştırmayın, tencereyi sallayarak yapışmasını önleyin.
Tavuk yağını bırakıyor ve kendi yağı ile kızartın.
Baharatlarını ekleyin ve piştiğine emin olunca servis edebilirsiniz.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder