13 Ağustos 2012 Pazartesi

BEYAZ ÇİKOLATALI BROWNİ



Pazar günü bir arkadaşımdan aldığım browni tarifini oğlum Kaan'la birlikte deneyelim 
dedik. Çünkü çok beğenmişti ve kendi de yapım aşamasını görmek istedi..

Tüm malzemeleri tartıda tartarak ayarladık biraz oyalayıcı oldu ama sonuç harika....

Ben şekerini biraz fazla buldum bir dahaki yapışımda daha az kullanacağım. 

İlk denemede ölçülere sadık kalalım dedim....

Ve inanmazsınız hepsini bir akşamda yedikkk...:))



Yoğun tat sevenlere tavsiye edilir......
Sizleri Browni serüveniyle  başbaşa bırakıyorum...:))


filizceyemekler

filizceyemekler

filizceyemekler

filizceyemekler


filizceyemekler

filizceyemekler


Beyaz çikolatalı browni..(ben yaptım, yoğun bir tat)

Malzemeler 
250 gr. tereyağ
250 gr. siyah bitter çikolata,
232 gr un
270 gr şeker
3 adet yumurta
150 gr. beyaz çikolata

Yapılışı:
Tereyağını bir tencereye alıp ocağın üzerinde karıştırarak eritip,içine bitter 
çikolatayı ekliyoruz, Başka bir yerde yumurta ve şekeri 15 dakika 
çırpıyoruz.  Eritilen çikolata ve terayağı yumurtaya yavaş yavaş ilave 
ediyoruz, unu da ekliyoruz ve iyice çırpıyoruz. Kalıbının içine yağlı kağıt 
koyuyoruz, küp doğranmış beyaz çikolatayı karışımın içine spatula yardımıyla 
karıştırıyoruz, 175 derecede 25-30 dakika pişiriyoruz. Beyaz çikolataları 
yerleştirirken erimemesine dikkat ediyoruz.Fırından çıkınca biraz 
yumuşak görüncektir. Biraz soğuyunca buzdolabına kaldırın,
1-2 saat sonra dilimleyip dondurma ile servis yapabirsiniz....Afiyet olsun...
*Ben kare borcam kullandım tam iyi oldu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder