5 Eylül 2012 Çarşamba

GAZOZ TATLISI

filizceyemekler

Grup üyelerimizden Zeynep Aydın Keskin'in tarifini bizlerle paylaştığı için 
çok teşekkürler....

Gazoz Tatlısı
Malzemeler:
1 subardağı gazoz
1adet yumurta
yarım paket yaş maya
aldığı kadar un
1 çay bardağı sıvı yağ

Yapılışı:
Bütün malzemeler karıştırılıp kulak memesi yumuşaklığında hamur elde edilir. 
Elde edilen hamuru ince açıp yağlanır ve rulo yapılır. 3 cm kalınlığında keserek
yanları üste gelecek şekilde tepsiye dizilir. 20 dk dinlerdirdikten sonra orta
ısıdaki fırında pişirilip soğumaya bırakılır.
Şerbeti:
4 su bardağı su
4 su bardağı şeker koyup15 dak. Kaynatalır. Bir kaç damla limon sıkılıp altı 
kapatılır. 10 dak. sonra şurubumuzu tepsiye döküp şerbetin çekmesi beklenir.

3 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim,ilgiyle takip ediyorum.Sizi de benim sayfama davet ediyorum
    http://anneelindenyemeklerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu çok beğendim,ilgiyle takip ediyorum.Sizi de benim sayfama davet ediyorum.Umarım beğenirsiniz.
    http://anneelindenyemeklerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Ayfer Hanım, uzun zamandır buraya bakamıyordum, yorumunuzu görünce cok sevindim. :)

    YanıtlaSil