4 Aralık 2012 Salı

PEMBE SALATA



filizceyemekler



Basit ve pratik bir salata yada meze siz nasıl derseniz......

Malzemeler
Yarım kırmızı lahana
sirke
yoğurt
mayonez

Yapılışı
Kırmızı lahanayı güzelce yıkayalım ve ince ince dilimleyelim.
Kapaklı bir kaba yada kavanoza lahanaları koyalım. 
Üzerini geçecek kadar sirke ile dolduralım.
Bir hafta kadar buzdolabında bekletelim.
Ben daha önceden lahanaları bu şekilde yapmıştım 
ve yeşil salataların üzerinde kullandım.
Bir de yoğurt ve mayonezle nasıl olur diye denemek istedim.
Sirkeli lahanadan biraz süzdürüp aldım ve yoğurt,mayonez
ile kariştırdım ve güzel pembe bir salata oldu.
Afiyet olsun.....


6 yorum:

  1. Basit ama çok lezzetli olur, çok severim iyi oldu hatırlattın ben de yapayım bari ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok severim. Hem de yoğurda yansır rengi. Mükemmel olur. Eline sağlık ablam. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. sevgiler benden sana yağmur... Pembe yoğurt güzel oluyor gerçekten:))

    YanıtlaSil
  4. Basit ama çok lzezzetli olur, çok severim iyi oldu hatırlattın ben de yapayım bari ellerine sağlık :)
    Senem BABAALİ

    YanıtlaSil
  5. Senemcim teşekkürler,
    sende niye unkown çıktı bilemedim...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyor, elinize sağlık

    YanıtlaSil