27 Aralık 2012 Perşembe

PİRİNÇLİ PAZI YEMEĞİ


filizceyemekler



Merhabalar
Geçen hafta çok hamur işi yedim ve sizlerle de paylaştım.
Çocuklara yaptım, okul için yaptım, arkadaşları çay davetlerinde
yedim vs...

Baktım ki sebze yemeklerimi uzun zamandır paylaşmıyorum.
Malzemeler
Malzemeler
Yapılışı

Markete gittim ve ıspanak alıp yemeğini yapmak istedim fakat
bizim markette her zamanki gibi bulmak ne mümkün....
Ama pazı vardı neyseki, pazımı aldım ve eve gelip 
yapmaya başladım.

1 demet pazı
1 soğan
yarım çay bardağı pirinç
1 yemek kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı biber salçası
1 kesme şeker
tuz ve zeytinyağ

Pazıları güzelce birkaç su yıkayalım ve biraz sirkeli suda bırakalım.
Soğanı yemeklik doğrayalım ve biraz zeytinyağda kavuralım.
Salçaları da ekleyip kavurmaya devam edelim.
Pazı yapraklarını doğrayıp soğanlı karışıma ilave edelim.
Pirincimizi de yıkayalım ve yemeğimize ekleyelim.
Biraz sıcak su ilave edip şekerimizi ve tuzumuzu katıp,
ocağın altını kısalım.
Kısık ateşte pirinçler pişene kadar yemeğimizi pişirelim.
Yemeğimiz hazır yoğurtla servis edebiliriz.
Afiyet olsun....


4 yorum:

  1. Bugünler de mutfağın adeta bana gel gel sen de ye diyor canımmm.Pazıyı ıspanaktan daha çok severim .Yemeğini hiç yapmamıştım aklımda olsun .Ellerine sağlık kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. sonuçta ah pazı ah ıspanak dimi ama...teşekkürler vişnapcım:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok lezzetli olmuştur kesin, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Zencefil blogumu ziyaret edip yorum bıraktığınız için teşekkürler...
    pazı yemeğini hemen bitirdik çok güzel olmuştu..:)

    YanıtlaSil