24 Ocak 2013 Perşembe

ELMALI LİMONATA

filizceyemekler


Kek yapınca yanına limonata iyi olmaz mı?  Bu biraz farklı bir limonata,
daha önce yapmış burada da paylaşmıştım ama.... bunun gibi değildi...
Çocuklar kış olunca hastalıktan, gripten kurtulamıyorlar.
Neredeyse bir aydır doktora gitmekten kurtulamadım. Bu gün yine kontrole
gideceğiz. Kış günlerinde bol C vitamini almak gerekiyor.
Zorla da olsa limonatayı içiriyorum çocuklara....
Ben şu şekilde yaptım...

Malzemeler
6 adet limon
2 elma
5 yemek kaşığı şeker
su
zencefil dilimi

Yapılışı
Limonları ve elmaları iyice yıkayalım. Katı meyve sıkacağına limon ve elmaları
bütün olarak atalım ve sıkalım. Çıkan meyva suyunu bir sürahiye alalım.
Üzerine şekeri ve suyu ilave ederek karıştıralım. Şekeri eritene kadar...
Tadını kendi zevkinize göre ayarlayabilirsiniz.
Taze zencefil parçaları ile servis yapalım..
Afiyet şifa olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder