12 Mart 2013 Salı

KESKİNOĞLU - RAVİKA WORKSHOP


Bloger arkadaşlarla toplu fotoğrafımız


toplu fotoğrafımız


Aldığım ilk sertifika


Şefimiz Hakan Şen ile


Keskinoğlu'nun davetlisi olarak MSA'da workshop etkinliğine katıldım. 
Bu benim ikinci workshopumdu. İtalyan mutfağından 3 çeşit lezzetle tanışma fırsatım oldu.
Bloger arkadaşlarımla tekrar aynı etkinlikte olmaktan ve yeni arkadaşlarla tanışmaktan 
büyük keyif aldım.

Şefimiz Hakan Şen'in samimi ve sıcak anlatımıyla zevkle yemeklerimizi yaptık.
Afiyetle yedik.








Zamanın nasıl geçtiğini gerçekten hiç anlamadım.
Ben böyle ortamlarda olmaktan çok ama çok mutlu oluyorum.
Sosyal medyadan tanıdığım, yazıştığım arkadaşlarımla tanışmak ve onlarla
aynı yemekleri yapmak ve yemek büyük zevk.

Workshopun sonuna gelindiğinde fotoğraf faslı ayrı bir keyif....

Etkinliği düzenleyen Keskinoğlu ve Ravika ailesine, bizlerle ilgilenen
 güler yüzlü firma yetkililerine çok teşekkür ederim.

Keskinoğlu yumurta ve tavuk çeşitlerini mutfağımda sürekli kullanırım 
ve kaliteli ürünlerinden dolayı bir kez daha teşekkür ediyorum.




Ravika zeytinyağını ve sabununu daha önce kullanmamıştım.
Bizlere hediye olarak verdikleri zeytinyağını pazar kahvaltısında ailece denedik
ve lezzetini çok beğendik. 
Özellikle büyük oğlum narekşisi ve baharatlarla tatlandırıp ekmek bana bana yedi.

Yani güzel bir gün ve güzel yemekler daha ne olsun....:)))


Yemekleri yaptığımız mutfağımız (MSA)


İtalyan Mutfağından yaptığımız yemeklerin fotoğraflarını şimdi paylaşıyorum,
tarif ve yapım aşamalarını en kısa zamanda bloguma ekleyeceğim.



Tavuk,gorgonzola ve ceviz salatası



El yapımı fettuccine, kremalı yaban mantar sos ile

Ricotta kek, vişne sos ile





7 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş arkadaşım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine çok sevindim, biraz geç oldu ama :)))
    teşekkür ederim cafe cgtanes,(ajdacım)

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi yapıyorsunuz. Sefa ile.

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir gün geçirmişsiniz.. Lezzetlerde muhteşem.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Tekrar görüşmek üzere...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten böyle etkinlikler çok keyif verici benim için Oya Hanımcığım,

    Sefamız olsun Nursevinciğim:))

    Selma Hanım sizlerle ayrı güzel geçiyor etkinlikler görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. Evet canım, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil