8 Mayıs 2013 Çarşamba

BENİM İLK RÖPORTAJIM



Bu gün ben çok mutluyum. Çünkü ilk röportajım yayınlandı.
Sizlerle duygularımı paylaşmak istedim.

1baba1anne.com sitesinin sahibesi Burcu Öğünlü bana bir mesaj atarak birkaç
soruyu yanıtlayıp yanıtlayamayacağımı sormuştu.
Ben de seve seve yanıtlayacağımı söylemiştim.


Ve bu gün röportajımı kendi sitesinde paylaştı.  Burcu ile daha önce bir
etkinikte karşılaşmıştık ama ayak üzeri tanışmıştık. Daha sonra tweeterda
birbirimizi takip ettik ve arkadaşlığımız başlamış oldu.
İyi ki tanımışım Burcu seni güzel bir arkadaş kazandım.
Burcu'nun da sitesi mayıs ayında başladı ve doğum günü, yani aynı zamanlarda
burada başlamışız. Nice güzel yıllara, güzel paylaşımlara hep birlikte inşallah:)))

Burcu'nun sayfasına girip röportajımı okuyabilirsiniz.

http://www.1baba1anne.com/filizceyemekler-blogspot-com-ile-roportaj/


Burcu bana bu duyguyu yaşattığın için çok teşekkür ederim.
Sevgiyle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder