5 Mayıs 2013 Pazar

BLOGUM 1 YAŞINDA

Resim yazısı ekle





Bu gün sizlerle ilk tarifi paylaştığım gün. Yani 1 yılımı doldurdum. Beni bu güne kadar
yalnız bırakmadığınız için , desteklediğiniz için çok ama çok teşekkürler.

Blogumda paylaştığım filizce tariflerime yazdığınız güzel yorumlarla beni motive
ettiğiniz,etkinliklerde tanıştığım güzel insanlarla keyifli zamanlar geçirdim ve
tüm blogger  arkadaşlarımdan birçok şey öğrendim ve en değerlisi güzel
arkadaşlıklar edindim.

Bu bir yıl beni çok değiştirdi ve değiştirmeye de devam ediyor.

Sevgili arkadaşlarım ve takipçilerim sizlerle güzel paylaşımlarla daha uzun yıllara inşallah:)))

Sevgiyle........

Filiz Erkan
Filizce Yemekler


3 yorum:

  1. Birinci yılın kutlu olsun :)Bende çok yeni sayılırım ama senin gibi güzel dostlarla tanıştığım için mutluyum.Daha nice nice yaşlara.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. nice güzellikler,nice yıllar paylaşmanız dileğimle.:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler birtutatmkekik, hep birlikte inşallah:)

    YanıtlaSil