22 Mayıs 2013 Çarşamba

YOĞURTLU BROKOLİ

filizceyemekler
Merhabalar,
Uzun zamandır sizlerle olamadım, kusuruma bakmayın.
Aslında sizlerle paylaşacağım tariflerim var ama bilgisayarın başına geçmek
pek içimden gelmedi. Nedenini bilemediğim bir tembellik içindeyim.

Bloğuma baktığımda çok zaman olmuş girmeyeli.... üzüldüm ve sizlere karşı kendimi
mahcup hissettim...((((


Havaların ısınması ile kilolarımızı daha çok düşünür olduk mu sizce???
Ben kendimi tanıyamıyorum niye bu kadar saldım kendimi bilemiyorum,
kilolar aldı başını gidiyor valla... Bir şeyler yanlış ama ne? aslında cevap bende .....
Bulmalıyım en kısa zamanda....
Sizlerle çok kolay bir salata paylaşmak istedim sağlıklı ve doyurucu.....

Malzemeler
1 demet Brokoli
Yoğurt
2 diş sarımsak

Yapılışı
Brokoli çiçeklerini ayıralım ve yıkayalım.
Bir tencereye biraz su koyalım ve buharda pişiriciyi koyalım.
(Metal çiçek gibi açilan bir aparat kullanıyorum, aparatı olmayanlar
su da haşlayabilir.)
Üzerine brokoli çiçeklerini yerleştirelim.
10 dakika buharda haşlayalım.
Diğer tarafta sarımsakları ezelim ve yoğurt ile karıştıralım.
Biraz soğuttuğumuz brokoli çiçeklerinin üzerine dökelim.
İsteğe göre üzerine acı pul biber de konulabilir,
afiyet olsun....

1 yorum:

  1. Brokoli çorbasını çok severim.Yaptığın da çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil