1 Aralık 2013 Pazar

TRUFF





Malzemeler
1 adet hazır kakaolu kek (ben pasta tabanı kek kullandım)
1 küçük paket krema
80 gr bitter çikolata
ceviz içi
1/2 kahve fincanı yoğun nescafe
(normal su ile erittim)
Hindistancevizi veya istediğiniz çikolata,fındık kırığı vs.


Yapılışı
Pasta tabanı keki rondoda un haline getirelim.
Kremayı ısıtıyoruz ve bitter çikolatayı içinde eritelim.
Un haline getirdiğimiz kek ile birleştirip yoğuralım.
Nescafe ve rondodan çektiğimiz ceviz içini ekleyelim.
Bütün malzemeleri yoğurup, buzdolabına kaldıralım.
2-3 saat sonra minik parçalar koparıp elimizle yuvarlayalım.
Hindistancevizine bulayıp servis edelim.
Afiyet olsun....









7 yorum:

  1. bazen gerekiyor pratik tarifler. Çok da lezzetli oluyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Truff yapmayı hiç denemedim ama ne zamandır aklımda kısmet olacak bir gün umarım , Bloğunuzu izlemeye aldım, bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bu ölçüden kaç adet çıkıyor..pasta tabanının 1 katını mı kullanıyoruz?

    YanıtlaSil
  4. bu ölçüden kaç adet çıkıyor?

    YanıtlaSil
  5. pasta tabanın hepsini kullandım, kaç adet çıkıyor saymadım ama fotodaki tabağı doldurdu.....

    YanıtlaSil
  6. ooo çok severim :))Afiyet olsun canım..

    YanıtlaSil