21 Ocak 2014 Salı

TORTİLLA GÖZLEMESİ


Günaydınlar ya da tünaydınlar demek istiyorum.
Bugün geç kalktık ve kahvaltımız da geç oldu.
Kendi kendimize izin verdik bu gün. Saat çaldı 07.50 de kalktım
çocuklara seslendim ama hiç oralı olmadılar bile.
Hadi yatın dedim ve tekrar yattım.

Yiğit çok mutlu oldu ve 11 'e kadar uyudu.
Burada saatler bir saat geri olunca size göre 12'ye kadar....

Kahvaltı için de evde olan tortillalardan gözleme yapayım dedim.
Çok pratik ve çok doyurucu bir kahvaltılık oldu.

Bakın şöyle yaptım...

Malzemeler
Tortilla
Kaşar peynir
Nutella
biraz tereyağ

(Aslında içine istediğiniz malzemeleri koyabilirsiniz sizin damak tadınıza ve
isteğinize bağlı)

Yapılışı
Bir tavayı çok az tereyağlıyoruz tortillamızı koyuyoruz. Üzerine ince dilimlediğimiz
kaşarlarımızı yerleştiriyoruz ve ikinci tortillayı üzerine kapatıyoruz.
Tavamızı hafif hafif sallayarak tortillanın altı kızarınca ters çeviriyoruz.
Diğer tortillanın altıda kızarınca tabağımıza alıyoruz.

İstediğiniz kadar tortillayı bu şekilde hazırlayabilirsiniz.
Beyaz peynirli, kaşarlı salamlı, nutellalı...

Sonra yanına mis gibi Türk çayı eh daha ne olsun... Afiyet olsun...:))

4 yorum:

  1. Canım Filizciğim eline sağlık hem pratik hem de herkes tarafından sevilen bir nefis kahvaltılık olmuş afiyetler olsun canımmm bloğunun yeni görümü çok iç açıcı olmuş yeni gördüm hayırlı olsun çok öptümmm.

    YanıtlaSil
  2. Vinap Macide Blogumun görünümünü beğendiğine sevindim, biraz değişiklik olsun dedim.. şu sıralar biz bu tarifi çok yapıyoruz çok sevdik valla....

    YanıtlaSil
  3. çok pratik, benim oğlumda bayılır bu tip kahvaltılıklara, sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kesin çok sever mehtapcım...büyük oğlan hergün kendi bile yapıp yiyiyor...

    YanıtlaSil