9 Şubat 2014 Pazar

KARDEŞİMİN 2014 YILBAŞI MASASI


2014 Yılına ailemle Türkiye 'de birlikte girdik. 
Kardeşimin evinde birlikte olmak hazırladığı şık 
masada toplanmak çook güzeldi.
Lezzetli yemekler yedik, güldük eğlendik.
Eh tabi o günün en önemli oyunu tombalayı oynadık.
Çocuklar için ve tabi bizim içinde çok eğlenceliydi.

Sizlerle Nagihan'ın şık bir masasını ve lezzetli yemeklerini
paylaşmak büyük zevk benim için...



Nagihan'ın Şık yılbaşı masası


Portakal yatağında Kabaklı havuçlu tarator

Kıvırcık karışık salata

Zeytinyağlı yaprak sarma



Zeytinyağlı Barbunya pilaki

Sebze garnitür

Nar ekşili kısır

Kremalı mantarlı et - Tereyağlı pilav - Fırın patates



Barcelona temalı ilk 2014 Türk kahvelerimiz



4 yorum:

  1. Masada yemekler de şahane kahve ile de son noktayı koymuşsunuz Barcelona konseptine bayıldım doğrusu ellerine emeğinize sağlık ...En güzel yemekler aile ile birlikte sevgi bütünlüğü ile yenen yemeklerdir...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Emelciğim.... Nagihan'ın emeğine sağlık ben sadece salataya yardım ettim herşey ona ait:))) Aile ile olmak zaten en güzeli..

    YanıtlaSil
  3. Burdan bakınca çok güzel görünüyor, telaştan anlamamışım, ellerime sağlık :)) çok güzel bir akşamdı sizlerle..Seneye biz gelelim inşallah Barcelona'ya :)

    YanıtlaSil
  4. Ailece yenilen yemeklerin tadına doyum olmuyor, Nagihanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil