5 Mart 2014 Çarşamba

YEŞİL BİBERLİ YUMURTA


Günaydınlar,
Yumurtayı hergün yiyebilirim ben çok seviyorum. Haşlama,omlet, sebzeli...
nasıl olursa kabulüm... Daha önce biberli yumurtayı  yapmıştım 
ama sizlerle paylaşmak bu güne kısmetmiş.

Yeni haftamız çok güzel geçsin, keyifli ve isteklerimizi yapabileceğimiz
bir hafta olsun....

Malzemeler
1 adet yeşil kapya biber
2 adet yumurta
1 yemek kaşığı tereyağ
tuz, kırmızı toz biber


Yapılışı
Yumurta tavamıza tereyağımızı eritelim.
Küçük doğradığımız biberlerimizi ekleyelim.
Şöyle bir kavuralım.
Yumurtalarımızı kıralım ve tahta bir spatula ile
yavaş yavaş karıştıralım.
Yumurtamız pişince üzerine tuz ve kırmızı toz biber ekelim.
Kahvaltı masamıza getirelim ve sıcak ekmekle afiyetle yiyelim.
Keyifle...:))



2 yorum:

  1. Ben de özel bir yeriniz var hep söylüyorum.
    Biberli yumurtaya aşık olduğumu söylemiştim daha önce ama biberler acı olmalı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sizin de yeriniz ben de ayrı, hisler karşılıklı ne güzel...
    size özel acılı biberli yaptım...teşekkür ederim Güler Hanım Kendimce yemek :)

    YanıtlaSil