16 Ekim 2014 Perşembe

DART ÖDÜLÜ - PREMIOS DARDOS

DART ÖDÜLÜ - PREMIOS DARDOS





YasemininMutfağından blogunun sahibesi sevgili  Yasemin Keskin Çelik beni ödüle layık görmüş.
Benim sosyal medyada aldığım ilk ödül. Bunun için Sevgili Yasemin'e ayrıca teşekkür ediyorum.
Beni çok mutlu etti. Birbirimizi görmeden burada güzel arkadaşlıklar kurduğumuz için ayrıca mutluyum. 

Bu ödülü almanın belli kuralları var.

1-  Ödül fotoğrafını yayınlamak
2- Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
3- 15 bloga dağıtmak 


Ben de ödülümü 15 bloga dağıtıyorum.

1-  Filizza Ev Yapımı Doğal Ürünler
2-  Vanilins
3-  Marinden Tarifler
4-  Yemek Sohbetleri
5-  Pudra Şekerim
6-  Senem'ce
7-  Kendimce Yemek
8-  Yemekçinin Mekanı
9-  Mutfak ve Tatlar
10- Cigdeminblog
11- Pelince
12- Lacivertgibi
13- Obur muz balığı
14- Özge'nin Oltası
15- Cafe cgtanes 



Herkese çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.:))




8 yorum:

  1. Filiz'cim çok teşekkür ediyorum canım beni bu ödüle layık gördüğün için..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canımsın, çok teşekkür ederim :)
    Ödül almak muhteşem, hem de en sevdiğin arkadaşlarından.
    Nice güzel ödüllerin olsun inşallah tatlı arkadaşım.
    Öptüm :*

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim canım... ben teşekkür ederim kabul ettiğin için... sevgiler Arzucum:)

    YanıtlaSil
  4. Yemekçinin Mekanı evet bende ödülümü görünce sevinmiştim.. umarım bende seni sevindirebilmişimdir... teşekkür ederim...sevgiler Nazlıcım:))

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ederim bende

    YanıtlaSil
  6. Canım benide ödüllendirdiğin için çok teşekkür ederim herzamanki gibi teknik özürlü olduğum için nasıl devam edeceğimi tam bilmiyorum sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Çiğdem Sarıgöz rica ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Marinberil canım leyla... ben teşekkür ederim...

    YanıtlaSil