15 Ocak 2015 Perşembe

BALLI TARÇINLI TAVUK KANADI


Ben tavuk çeşitlerini mutfağımda çok yapıyorum. Çocuklar da bizde çok seviyoruz.
Değişik baharatlarla, soslarla karıştırıp yapıyorum. Geçen yaz eşim İstanbul'da hediye
Tefal Actıfry almıştı. Arıköy'de bırakamadım, buralara taşıdım. Ama çok büyük kolaylık.
Ben çok beğenerek kullanıyorum. Dün akşam tavuk kanadı yaptım.
Yanına da Karabuğday pilavı ....
Biz severek tükettik umarım sizlerde seversiniz.:)))

Malzemeler
1 kg tavuk kanadı
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı bal
yarım çay kaşığı tarçın
yarım çay kaşığı sarımsak tozu
tuz - karabiber
1 yemek kaşığı zeytinyağ

Yapılışı
Tavuk kanatlarını yıkayalım ve süzülmeleri için bir süzgeçe alalım.
Sos için bir kasede bütün malzemeleri karıştıralım.
Tefal actfry'i 2 dk ısınması için çalıştıralım. Sonra tavuk kanatlarımızı dizelim.
15  dk çalıştıralım. Sosumuzu üzerine gezdirelim. Tekrar 15 dk çalıştıralım.
Yemeğimiz hazır. Afiyet olsun.

Tavuk kanatlarını sosumuz ile karıştırıp, sosu çekmesi için biraz bekletip,
fırında 180 derecede 30 dakikada da pişirebiliriz.



28 yorum:

  1. Merhabalar! Ben Filiz hanımın etkinliğinden geldim ziyaretinize ama takibe alamadım izleyicilerinizde sorun var sanırım daha sonra tekrar denerim ve sizide beklerim, sevgiler!..

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Tavuk evimizde sürekli severek tükettiğimiz bir yemek.
    Ballı bu tarzı hic denememiştim,en kısa zamanda tarifinizi uygulayacağım.
    Ellerinize sağlık.
    Bu arada facebook daki etkinlikden ulaştım adresinize.
    Sitenizi takibe aldım,banada beklerim.
    Sevgiler

    begendimpaylastim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Ballı ve tarçınlı çok farklı bir tarife benziyor ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık ablacım. Hemi de ballı ballı. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Blogumu ziyaret eden, güzel yorumlar bırakan blogdaşlarıma çok teşekkür ederim... İadei ziyaret yapacağım... sevgiler herkese:)))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık ablacim bu vesile ile hep birlikte olalım inşallah

    YanıtlaSil
  9. Canım adasım etkınlıgıme katıldıgın ıcın tesekkurler burdan kocaman sevgıler www.filizza.blogspot.com ve cok yakında www.filizza.com

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım.. süpperrr. Burdan canım çekti.. SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben bloglara yorum bırakma etkinliğinden geliyorum sizi takipdeyim tarifleriniz harika
    http://ksk60.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Bloğunuzu tanımaktan keyif aldım,izlemeye aldım ballı tarçınlı tavuğunuzda çok güzel.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel çıtır çıtır görünüyor, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba elleriniz sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba; ben de facebooktan buralara geldim. Tavuğun en sevdiğim yeridir kanadı, her türlüsüne bayılırım. Sizin de ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar. Sitenizi facebook etkinliğinde görüp izlemeye aldım. Bende beklerim :)
    Tavuklar da çok lezzetli görünüyor. Ellerinize
    kozmetikmeraklisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. etkinlikten geliyorum..iyiki olmuş..takibimdesiniz...

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık iştah açıcı götünüyor..:) ..sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...

    YanıtlaSil
  19. Filiz hanimcim izleyiciler eklenti kapali istersen yardimci olurum acarim izleyenlerinizi bana instagramdan yazin @gul_tasarimm

    YanıtlaSil
  20. Çok iştah açıcı görünüyor, elinize sağlık.Etkinlikten geldim, sizi de beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Mrb bende takıp için geldım ancak izleyıcıler kısmında sorun var google artıdan takıpteyım sevgıler
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Daha önce bir Hint Res.daballı sosla yapılan bir tavuk yemiştim çok da hoştu, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. italyan mutfağında pekmezlisini yedim ona benzer bir tadtı. Bu da değişik bir tarif olmuş. denemeye değer.

    YanıtlaSil
  25. Tavuğun en sevdiğim bölümü kanadıdır mutlaka tarifinizi deneyeceğim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  26. Filizciğim sende benim gibi alışkanlıklarımızdan geçmiyoruz Sen tefalini götürmüşsün vallahi bende Karadeniz'e bir tane de oraya micro dalga aldım onsuz bir hayat bir mutfak düşünemiyorum illa o olacak.Canım tavuklar kanatlar harika olmuşlar ve bal da çok yakışıyor tavuğa eline sağlık.

    YanıtlaSil