5 Ağustos 2014 Salı

SİYEZ BULGURLU EZOGELİN ÇORBASI


Daha önce MakarnaLütfen 
sitesinden sipariş verdiğimi söylemiştim.
Ürünlerini seviyorum, bu sefer ramazanda yaptığım çorbayı paylaşmak istedim.
Çorba karışımı çok pratik, paketin içinde her şey var.
Bize düşen karışımı su ile buluşturup kaynatmak:)
Marketlerde satılan hazır çorbalardan daha sağlıklı ve lezzetli bir karışım.
Ben bir paketin hepsini kullandım çok bereketli bir çorba oldu...
Kalabalık bir sofra için çok ideal.

Kıvamı ve lezzeti çok sevildi.
Biz biraz taneli seviyoruz onun için el blenderinden çok az geçirdim.

Size çok koyu gelirse sıcak su ilavesi yapabilirsiniz.
Bulgurun tadı benim çok hoşuma gitti.
Çorba kaynayıp, kıvamını alınca servis zamanı 
üzerine tereyağ eriterek nane, kırmızı toz biber, acı pul biber yaktım.
Bol limon suyu ile nefis doyurucu bir çorba oldu.

Afiyet olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder