9 Nisan 2013 Salı

7.BLOG YAZARLARI TOPLANTISI





Endinin Mutfağı- FilizceYemekler- Özge'nin Oltası 





6 Nisan Cumartesi günü 7.Blog yazarları toplantısına davet edilmiştim. 
Benim ilk defa katılacağım bir etkinlikti. Senem'in Yemekleri sahibesi Senem Hanım'ın
nazik davetini aldığım günden beri heyecanla bu günü bekliyordum.
Blogum henüz bir yaşını bile doldurmadan böyle etkinliklere davet edilmem beni ayrıca mutlu etmişti.


Toplantımız Kadıköy Türk Balon Restourant'ta yapıldı. Oraya da ilk defa gidiyordum.
Deniz kenarında güzel bir mekan. Manzara harikaydı, hava harikaydı, açık büfe kahvaltı hariikaydı.
Her şey çok güzel hazırlanmıştı. 

Sosyal medyada tanıştığım, bloglarını takip ettiğim blog arkadaşlarımla tanışmak ve sohbet etmek
benim için günün en güzel anlarıydı. 

Heyecandan ve şaşkınlıktan ben fotoğraf çekmeyi unuttum. Sadece bir kaç kare fotoğrafım var.






hediyelerim

şirin melek



Bize bu günü yaşatan ana sponsorumuz HECHA'ya
Ürün sponsorlarımız MAKARNA LÜTFEN Tuğba Hanımın hazırladığı minik makarna paketine,
TAVSİYE KANALI Renan Hanımın çok şirin meleğine, 
DURANCE'nin Hediye çekine,
ORKİDE HAREKETİnin yüz temizleme losyonuna,
ALGİDA'nın dondurmalarına,
SİMİT SARAYI'nın mis gibi simitlerine,
AFİLİ KİTAP'ın güzel kitaplarına
ve bu güzelliklerle bizleri buluşturan  SENEMİNYEMEKLERİ  Senem Hanıma  çok çok teşekkür ederim.



Afilli kitap/ Sertaç Hanım ve Ben
















6 yorum:

  1. 100 blogger ile bir arada olmak güzeldi. Yeni bir etkinlikte daha görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. sizinle tanışmak çok keyifliydi.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel bir gündü hatta biraz daha uzun sürseydi de herkesle tanışabilseydik sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir gündü gerçekten, daha önce tanıdığım ve orada yeni tanıştığım blogger arkadaşlarla keyifli sohbetler yaptık, artık başka sefere daha uzun sohbetler yaparız:)))

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gündü gerçekten, daha önce tanıdığım ve orada yeni tanıştığım blogger arkadaşlarla keyifli sohbetler yaptık, artık başka sefere daha uzun sohbetler yaparız:)))

    YanıtlaSil
  6. Canımmm ne güzeldi günümüz tadı damakta kalan dedikleri cinstendi keşke daha çok sohbet etme imkanımız olsaydı çok öpüyorum canımm sevgilerimle:))

    YanıtlaSil