7 Şubat 2014 Cuma

HAVUÇ TARATOR





Malzeme

5-6 adet havuç
2-3 diş sarımsak
yarım su bardağı ceviz
bir kase yoğurt
3-4 yemek kaşığı mayonez
2-3 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz

Yapılışı

Havuçları rendeleyelim, zeytinyağ ile tavada biraz soteleyelim.
Hafif yumuşayınca soğumaya bırakalım. Yoğurt,mayonez,ezilmiş sarımsak,tuz ile karıştıralım.
Ezdiğimiz cevizleri de ekleyelim ve karıştıralım. (Ben taze sarısamsak kullandım.) Mezemizi biraz buzdalabında dinlendirelim, daha lezzetli oluyor.
süsleyip servis edelim. afiyet olsun..



2 yorum:

  1. Kolaycacik ve lezzetli bir tarif..hic denemedim ama mutlaka bu tarifi uygulayacagim..tesekkurler..

    YanıtlaSil
  2. bende seviyorum bu salatayı hatta kavuruyorum az yağda nedeni a vitamini havuçda var ama yağda çözülüyor tam tarif olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil